Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Робота з письмовими пропозиціями, заявами та скаргами фізичних або юридичних осіб (далі – звернення), що не підлягають розгляду в порядку адміністративного судочинства, ведеться у Запорізькому окружному адміністративному суді відповідно до Закону України «Про звернення громадян», у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації», а також в порядку, передбаченому Інструкцією з діловодства в адміністративних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації від 17.12.2013 №174.
Звернення приймаються до розгляду з усіх питань, що належать до компетенції суду.
До розгляду не приймаються звернення без підпису (анонімні), у яких містяться нецензурні висловлювання, а також не придатні для читання.
У відповідності до статті 20 Закону України «Про звернення громадян» звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
Звернення вважаються опрацьованими, якщо порушені в них питання розглянуті по суті, вжито необхідних заходів, надано відповідь заявнику в письмовій (електронній) формі, а також якщо порушені питання зняті з розгляду заявником, про що є його письмове (електронне) повідомлення.
Крім того, з метою забезпечення реалізації державної політики щодо звернень громадян головою суду та заступником голови суду здійснюється особистий прийом громадян відповідно до графіка кожного вівторка у встановлені відповідно до графіку години, а також в інші дні за нагальної потреби громадян. Графік прийому громадян головою суду, заступником голови суду, керівником апарату розміщений на стенді суду та на електронному сайті суду. Інформація про графік прийому надається громадянам також при зверненні по телефону.