flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Звіт про результати опитування громадян за методологією КГЗ за 2016 рік

Звіт

 про результати опитування громадян - відвідувачів Запорізького окружного адміністративного суду щодо якості функціонування суду.

 

 

            На виконання рішення Ради суддів України № 28 від 02 квітня 2015 року в Запорізькому окружному адміністративному суді з метою вивчення довіри громадян до суду з 15.06.2016 по 17.06.2016 було проведено анонімне анкетування за методологією карток громадського звітування.

Респондентам було запропоновано заповнити анкету та оцінити зручність і комфортність перебування в суді, своєчасність судового розгляду, дотримання процедури та строків розгляду справ, повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду, етичну поведінку суддів та працівників апарату суду.

            В анкетуванні взяли участь 58 респондентів за кожною з тем анкетування.

 

Блок 1.  Загальна характеристика респондента:

 

Запитання №1. Вік:

-         в опитуванні приймали участь 10% респондентів віком від 18 до 25 років;

-         67% респондентів віком від 26 до 39 років;

-         21% респондентів віком від 40 до 59 років;

-         2% респондентів віком від 60 років і старше.

 

Запитання №2. Рівень освіти:

-         2% від опитуваних мають середню та неповну середню освіту;

-         2% від опитуваних мають базову вищу освіту;

-         96% повну вищу освіту.

 

Запитання №3. Стать:

-         53% респондентів чоловіки;

-         47% жінки.

 

Запитання №4. Наявність повної юридичної освіти:

-         83% респондентів мають повну вищу юридичну освіту;

-         17% не мають.

 

Запитання №5. Де ви проживаєте:

-         65% опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду;

-         32% в іншому населеному пункті.

 

Запитання №6. «У суді Ви представляєте...»:

-         19% респондентів відмітили «1 - особисто себе»;

-         81% респондентів зазначили «2 - іншу особу».

 

Запитання №7. «Ви вважаєте себе...»:

-         5% респондентів відмітили «1 – бідним»;

-         21% респондентів зазначили «2 – нижче середнього статку»;

-         68% респондентів зазначили «3 – середнього статку»;

-         4% респондентів зазначили «4 – заможні»;

-         2% респондентів зазначили «5 – багатим».

 

Запитання №8. «Як часто Ви були учасником судового процесу?»:

-         10% респондентів відмітили «1 – це мій перший судовий процес»;

-         10% респондентів відмітили «2 – 2-5 разів»;

-         80% респондентів зазначили «3 – 6 разів і більше».

Запитання №9. «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?»:

-         100% респондентів відмітили «3 – адміністративний процес».

 

Запитання №10. «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?»:

-         11% респондентів відмітили «1 – розгляд справи ще не розпочався»;

-         74% респондентів зазначили « 2 – справа перебуває в процесі розгляду»;

-         5% респондентів відмітили «3 – розгляд справи завершено»;

-         10% респондентів відмітили «4 – інше».

 

Запитання №11. «Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?»:

-         4% респондентів відмітили «1 – зовсім не обізнаний»;

-         1% респондентів зазначили «2 – майже не обізнаний»;

-         44% респондентів відмітили «3 – загалом обізнаний»;

-         51% респондентів зазначили «4 – цілком обізнаний».

 

Запитання №12. «Оцініть, будь ласка, якість роботи суду»:

-         49% респондентів відмітили «5»;

-         36% респондентів зазначили «4»;

-         11% респондентів відмітили «3»;

-         4% респондентів зазначили «2».

 

Блок 2.  Оцінювання за вимірами якості.

 

(1- Цілком ні, 2- швидше ні, 3- більш-менш, 4- швидше так, 5- цілком так, 9 - КН)

Доступність суду.

 

Запитання №13.1 «Чи легко Вам було знайти будівлю суду?»:

-         34% зазначили «5»;

-         23% зазначили «4»;

-         23% зазначили «3»;

-         10% зазначили «2»;

-         10% зазначили «1».

 

Запитання №13.2 «Чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом?»:

-         32% зазначили «5»;

-         16% зазначили «4»;

-         16% зазначили «3»;

-         7% зазначили «2»;

-         29% зазначили «1».

 

Запитання №13.3 «Чи зручно паркувати автомобіль біля будівлі суду?»:

-         12% зазначили «1»;

-         12% зазначили «2»;

-         21% зазначили «3»;

-         34% зазначили «4»;

-         21% зазначили «5».

 

Запитання №14. «Чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони?»:

-         2% респондентів відмітили «Так»;

-         98% респондентів зазначили «Ні».

 

Запитання №15. «Чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами суду?»:

-         26% зазначили «1»;

-         13% зазначили «2» ;

-         21% зазначили «3»;

-         22% зазначили «4»;

-         18% зазначили «5».

 

Запитання №16. «Чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію»?:

-         1% зазначили «2»;

-         6% зазначили «3»;

-         29% зазначили «4»;

-         64% зазначили «5».

 

Запитання №17. «Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді?»:    

-         4% зазначили «1»;

-         4% зазначили «2»;

-         12% зазначили «3»;

-         29% зазначили «4»;

-         51% зазначили «5».

 

Запитання №18. «Чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста?»:

-         29% зазначили «1»;

-         22 % зазначили «2»;

-         17% зазначили «3»;

-         20 % зазначили «4»;

-         12% зазначили «5».

 

На запитання в розділі «Зручність та комфортність перебування у суді»

 

Запитання №19-22. «Чи характерно для приміщень суду?»: «достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання», «вільний доступ до побутових приміщень», «чистота та прибраність приміщень», «достатність освітлення», «чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди»:

-         2% зазначили «1»;

-         2% зазначили «2»;

-         9% зазначили «3»;

-         28% зазначили «4»;

-         59% зазначили «5».

 

На запитання в розділі «Повнота та якість інформації»

 

Запитання №23-30.

«Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо»:

-         розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень:

7% оцінили на «1», 5% оцінили на «3»; 32% оцінили на «4», 56% оцінили на «5».

-         правил допуску в суд та перебування в ньому:

1% оцінили на «1», 1% оцінили на «2»; 4% оцінили на «3», 27% оцінили на «4» 67% оцінили на «5»;

-         справ, що призначені до розгляду:

2% оцінили на «1», 5% оцінили на «3» , 23% оцінили на «4», 70% оцінили на«5» ,

-         зразків документів:

2% оцінили на «1», 4% оцінили на «3» , 32% оцінили на «4», 62% оцінили на«5» ,

-         порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів:

4% оцінили на «1», 4% оцінили на «3» , 21% оцінили на «4», 71% оцінили на«5» ,

-         «Чи користувалися сторінкою суду в мережі інтернет?»:

77% відповіли «Так», 23% відповіли «Ні».

-         «Чи знайшли на сторінці потрібну інформацію?»:

5% зазначили «1», 10% зазначили «3», 7% зазначили «4», 78% зазначили «5».

 

На запитання в розділі: «Сприйняття роботи працівників апарату суду»

 

Запитання №31. «Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?»:

-         5% зазначили «1»;

-         8% зазначили «3»;

-         41% зазначили «4»;

-         46% зазначили «5».

 

Запитання №32-34. «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами?»:

Доброзичливість, однакове ставлення, професіоналізм:

-         2% оцінили на «1»;

-         10% оцінили на «3»;

-         26% оцінили на «4»;

-         62% оцінили на «5».

 

На запитання в розділі «Дотримання строків судового розгляду»:

 

Запитання №35. «Чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по вашій справі?»:

-         8% оцінили на «1»;

-         4% оцінили на «2»;

-         14% оцінили на «3»;

-         21% оцінили на «4»;

-         53% оцінили на «5».

 

Запитання №36. «Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?»:

-         9% оцінили на «1»;

-         5% оцінили на «3»;

-         27% оцінили на «4»;

-         59% оцінили на «5».

 

Запитання №37. «Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?»:

-         5% оцінили на «1»;

-         7% оцінили на «3»;

-         30% оцінили на «4»;

-         58% оцінили на «5».

Запитання №38. «Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/перенесення слухань у розгляді Вашої справи?»:

-         9% оцінили на «1»;

-         4% оцінили на «2»;

-         11% оцінили на «3»;

-         29% оцінили на «4»;

-         47% цінили на «5».

 

На запитання в розділі «Сприйняття роботи судді»:

 

Запитання №39-43.

«Чи були на Вашу думку, характерними для судді, що розглядав Вашу справу (одноособово чи як голова колегії суддів)?:

-         не упередженість та незалежність:

8% оцінили на «1», 4% оцінили на «2», 6% оцінили на «3», 31% оцінили на «4», 51% оцінили на «5».

-         коректність, доброзичливість, ввічливість:

2% оцінили на «1», 7% оцінили на «3», 35% оцінили на «4», 56% оцінили на «5»;

-         належна підготовка до справи, знання справи:

4% оцінили на «1», 10% оцінили на «3», 37% оцінили на «4», 49% оцінили на «5»;

-         надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію:

1% оцінили на «1», 1% оцінили на «2», 40% оцінили на «4», 58% оцінили на «5»;

-         дотримання процедури розгляду:

4% оцінили на «1», 26% оцінили на «4», 64% оцінили на «5».

 

На запитання в розділі «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»:

 

Запитання №44. «Чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь?»:

-         36% відповіли «Так»;

-         12% відповіли «Ні»;

-         52% зазначили, що розгляд триває.

 

Запитання №45. «Чи плануєте ви оскаржувати рішення по Вашій справі?»:

-         24% відповіли «Так»;

-         76% відповіли «Ні».

 

Запитання №46. «Чи отримали Ви повний текст рішення по Вашій справі?»:

-         71% відповіли «Так»;

-         29% відповіли «Ні».

 

Запитання №47. «Чи вчасно Ви отримали повний текст рішення по Вашій справі?»:

-         83% відповіли «Так»;

-         17% відповіли «Ні».

 

Запитання №48. «Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?»:

-         7% оцінили на «1»;

-         2% оцінили на «3»;

-         38 % оцінили на «4»;

-         53% оцінили на «5».

 

Запитання №49. «Чи було рішення добре обґрунтованим?»:

-         6% оцінили на «1»;

-         6% оцінили на «2»;

-         17% оцінили на «3»;

-         28% оцінили на «4»;

-         43% оцінили на «5».

 

Запитання №50-52. «Вкажіть загальну кількість»:

-         судових засідань, що відбулися по Вашій справі:

відповіді зазначали від 2 до 10 засідань;

-         судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду:

відповіді зазначали від 1 до 10 засідань, які не відбулися;

-         візитів до суду, що не були пов’язані з участю в судових засіданнях:

від 1 до 10 візитів.

 

Блок 3. «Зміни та рекомендації»

 

Запитання №53.

«Які виміри якості слід покращувати в першу чергу, коли мова йде про підвищення якості роботи суду?»:

-         Загалом зазначали про підвищення рівню якості роботи судді та дотримання строків судового розгляду.

-         Позитивно відзначили доступність суду, зручність та комфортність перебування у суді та повноту та якість інформації.

«Якість роботи працівників апарату суду» (сім вимірів якості в порядку важливості – 1 найбільш важливий вимір якості - слід покращувати в першу чергу, 7- найменш важливий вимір якості):

-         7% надали оцінку «1»;

-         21% надали оцінку «2»;

-         20% надали оцінку «3»;

-         12% надали оцінку «4»;

-         16% надали оцінку «5»;

-         8% надали оцінку «6»;

-         16% надали оцінку «7».

 

Запитання №54. «Які конкретні зміни необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні?»:

-         кількість респондентів зазначала побажання щодо підвищення заробітної плати працівникам апарату суду.

 

Запитання №55. «Чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків?»:

-         певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що «так» (75% від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні),

-         друга частина респондентів зазначила відповідь «ні» (25% від загальної кількості респондентів).

 

Запитання №56. «Яким є Ваші враження від візиту до суду сьогодні порівняно з Вашими очікуваннями?»:

-         певна кількість респондентів, яка відповіла на це запитання, зазначала, що «краще, ніж очікував» (22% від загальної кількості респондентів, які приймали участь в анкетуванні);

-         частина респондентів зазначила відповідь «відповідають очікуванням» (74% від загальної кількості респондентів);

-         4% зазначила «гірші, ніж очікував».

 

Запитання №57. «Якщо Ви були в цьому суді раніше, то як, на Ваш погляд, змінились якість роботи суду загалом?»:

-         27% респондентів зазначили «покращилась значно»;

-         16% респондентів зазначила «покращилась не суттєво»;

-         49% респондентів зазначила «залишилось без змін»;

-         8% респондентів зазначила «важко сказати».

 

Запитання №58. «Чи відчули Ви зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства?»:

-         58% респондентів зазначили «так, відчув позитивні зміни»;

-         42% респондентів «ні, не відчув ніяких змін».

 

 

Дякуємо Вам за співпрацю, усі результати проведеного анонімного опитування опрацьовані та прийняті до уваги.